naj, jag kommer inte att måla några ägg

En tur på Lunds gator och torg. Ifall nån såg mig, så var jag den dära som såg ut som en förrymd mentalpatient, som mamma uttryckte det. Men efter lite övertalning fick jag henne att gå med på att det behövde finnas sådana oxå. Och efter att ha sett en tjej som gick med bar mage i denna kyla, så var hon övertygad att min lager på lager-stil var riktigt bra... trots allt.

Jag shoppade en kasse böcker för 30kr på någon loppis som Lions hade. Trevligt. Hittade bland annat Underbar och älskad av alla, ninas resa: en överlevandehistoria och nån handarbetsbok, som alla fick följa med... Jo, men visst, jag tänkte att det kunde vara kul att lära sig olika stygn och att kunna brodera och sånt, om man nu skulle få för sig att ja, brodera en näsduk eller nåt...

Köpte även en väska i form av en pudel och en kasse med en uggla på. Ugglor är fina!

Annars har jag bestämt att imorn är det stora dammtorkardagen. Då ska vi alla hjälpas åt att torka damm här hos brorsan. Torka allt som går att torkas. Sen kanske det blir ikea, eller så kanske jag ser till att baka lite muffins, så att han har lite fikabröd i frysen...

Körde förresten bil en sväng. Iallafall i 62km. Det gick lite vingligt, men ja, jag är ju iallafall definitivt inte rädd när jag kör bil...

Nä, nu ska jag fokusera lite på csi och förhoppningsvis blir jag sömnig snart.

puss och kram på er och glad påsk :)

Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0