jag håller mig till san Francisco då

Jag vill äta chips! Jag vill ha fett! Jag vill trycka i mig transfetter och mono natriumglutamat och skita i att det är dåligt. Men finns det nå chips här hemma?! Nä ä! Det närmsta jag kommer är en burk aromat jag har. Men att jag äger den är en hemlis. Det är min stora svaghet - kryddan aromat. Det lär ju vara världens godaste krydda samtidigt som den är världens giftigaste. Och jag har den gömd i mitt skåp, för speciella tillfällen. Med speciella tillfällen menar jag de stunder man klättrar på väggarna för att man vill ha något riktigt riktigt onyttigt. Och hela ens inre skriker - CHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPS!!

Så jag ska nog göra mig en knäckemacka med aromat på.

Funderar även på om man kan ta ett fotbad mitt i natten. Mina fötter är helt misshandlade och ömma efter gårdagens skoval. Tunna sulor på skor är inte the shit. Tunna sulor på skor och att gå och stå länge är misshandel mot fotsulorna. Jag tycker att platåskon skulle slå till på riktigt - med en skön, mjuk sula.

Pratade med någon igår som sa att Roy Andersson inte var någon trevlig typ. Haha, om någon ville veta. Ja, nä, det var väl inte så mycket mer med det, annat än att Roy utnyttjar billig personal från konstfack. Hur det är med det har jag ingen aning.

Melodifestivalen såg jag inte igår, men om folk blir chockade över resultatet så kan de ju ge sjutton i att rösta på Nordman då... Så enkelt är det - låt telefonen vara...

Nä, soffan, mys och förhäxad. Jag har det bra jag!

puss och kram



Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer
Maria

ska "prata" med frissan idag så ska jag se vad hon tycker ;) hoppas du får en toppen dag!

2008-03-10 @ 06:37:27
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Annika

Aromat!! OMG!!
Vad länge sen jag använde den kryddan.
den är verkligen GOD!!
Supergod!
Förvånar mig inte alls om den är världens godaste krydda.
Ska köpa med mig en burk hem i sommar, hehe!
Onyttigt eller inte...
Hoppas fötterna mår bättre...

2008-03-10 @ 13:29:23
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Barbamorsan

Aromat är mums!! Har du testat att strö lite på popcornen, det är gott! har aldrig haft en tanke på att Aromat kunde vara onyttigt....

2008-03-10 @ 22:05:19
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
leopardia

aromat är sjukt gott. den var förbjuden här i sverige ett tag förut, för kanske hmm, 20 år sen, men nu finns den att köpa iallafall...

2008-03-10 @ 23:06:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0