lite udda träning

Tydligen inledde jag dagen med lite träning. Jag bar byrån från soprummet, för att ändra mig och bära tillbaks den. Yeah. Så kan man oxå göra, skulle man kunna säga.

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och funderar på varför min förening haft igång vattenspridaren hela natten. Börjar det liksom inte snart bli vattenbrist i det här landet och det känns som att låt gräsmattan vara... Men de ska ha möte om att betala elen individuellt, för av nån anledning är tanterna och gubbarna så emot det kollektiva. Det är ju klart mycket lättare att kränga en lägenhet där elen ingår och det hade varit fint om även telefon och bredbandet ingick, men neeej då. Deras argument var 'varför ska min granne bestämma vilken bredbandsleverantör jag har?' För att det blir 200 spänn billigare i månaden på det sättet kanske... Jag hade förstått om det var massa folk som inte hade vare sig hemtelefon eller bredband, men just nu är jag oerhört trött på dessa gubbar och tanter...

Nä. Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

haha näe det har jag inte skrivit, för den siffran vore verkligen en dröm för mig med =)

2008-06-08 @ 10:21:19
URL: http://pyttis.blogg.se/
Att ha det gott

TACK för ditt fina bidrag och LYCKA TILL

2008-06-08 @ 12:51:08
URL: http://rubinen777.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0