en ilsken tjockis far ut

Men gosh, jag är så otroligt sur och irriterad. Jag bad nyss mimo dra nånstans. För att sen bara logga ut från msn. Utan anledning annat än att han typ inte gav respons på det jag sa... Men jag har haft sån galen mensvärk hela dagen idag. Riktigt jäkla ont. Eller vadå men, hehe, man kan ju inte bara fara ut mot folk bara för att man har ont... Men nu har jag gjort det och jag är sur och irriterad på ingenting. Jag sitter och är sur för att det är OS. Jag HATAR sport. Jag sitter och är sur för att jag har mage. Den är GIGANTISK. Jag är skitirriterad för att jag inte fått gjort allt jag borde ha gjort. Och jag tycker att alla som det skrivs om i Saftonbladet(mams läste högt) är idioter.

Puh.

Men man är aldrig nere med en ballong.

Håller fortfarande på och tragglar med den där sketna boken om Ikoner. Har 90 sidor kvar. Suck. Jag hade hoppats på att vara klar igår, men jaja. Och jag gissar att vi egentligen bara ska läsa första, möjligtvis sista kapitlet, men jag tänker att det skadar ju inte att läsa alltihop. Så nu vet jag att det finns ikoner på Gudsmodern(stånk) som blödit... Jojo - oooh...

En balkongkväll är iallafall inplanerad hos Fido. Något jag verkligen, verkligen ser fram emot. Osis att Pannkakan inte är i landet, men vi får ha en till när hon kommit hem sen...

Nä.

Puss och kram



Kommentarer
carro

lät som en dålig dag! :(

2008-08-12 @ 15:58:50
URL: http://carrof.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0