jag är bra osams med brandvarnaren just nu

Dagen inleds med regn och huvudvärk. Attans, jag ska ju in till världens längsta bokbord är ju planen. Vidare fortsätter dagen med att den där jä*ra brandvarnaren får spel när jag duschar igen. Pip pip tjut tjut. Tur att det sker dagtid iallafall, även om jag är ytterst misstänksam till att varje gång det har skett, så har jag varit inne i duschen. Och som toppen på smultronberget så går inte min nya  mixer igång. Så kan det gå, skulle man kunna säga. Det hade ju varit bra mycket trevligare om jag testat den innan jag körde i massa fil och bananer och hallon, men, men, det är smällar man får ta helt enkelt.

Så får vi se vad den här dagen mer bär med sig...

Puss och kram




Kommentarer
Barbamorsan

Ååå dessa brandvarnare,hade en ochså variant som varnade när var ånga stred från duschen.



Jag bjuder in dig på en utmaning, en reflektion. Reflektion över några saker i livet. Hoppas att du antar utmaningen och för den vidare.

2008-08-17 @ 19:58:37
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
leopardia

barbamorsan: den som varnar inte, den har slut på batterier tror jag att det är den vill säga... fast jag bytte ju för kanske 2 månader sen eller nåt... suck... jag antar. på stört.

2008-08-17 @ 20:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0