wroooooom!!!

imorn ska jag ta och sätta mig och surfa bloggar. jag är helt lost utan den rutinen känns det som. galet...

jag har iallafall hittat alla mina glasögon och hunnit tappa bort ett par igen. samma par, men den här gången ligger det nog bara på köksbordet, jag har inte direkt letat. annars shit, jag har farit med kläder och termosar och filtar till hemlösa, jag har lämnat till ukraina, jag har varit på loppisar i sumpan. jag har tydligen skaffat mig en samling av vykort föreställande gamla filmstjärnor från, jag vet inte hur långt tillbaks i tiden, men, men.. och jag var med om en helt jättemärklig sak. jag vill verkligen verkligen aldrig någonsin bli hemlös. alltså inte enbart bara pga de uppenbara skälen. men jag gick in där på ny gemenskap för att försöka få fatt i nån personal som kunde ta emot grejerna. normalt brukar folk utgå från att jag inte hör hemma här, men den här gången tittade folk bara förstrött rakt igenom mig. det var en jättemärklig känsla det där att inte få någon reaktion på att jag var jag, utan att folk typ antog att jag hörde hemma där och skulle ja, äta eller nåt. mycket hemsk känsla faktiskt.

jag har även hunnit köpa mig två bokhyllor på blocket. jepp, jag betalade 100kr/st bara för att få hämta dem lite närmre ifrån. man kan ju inte flänga över hela stan bara för att hyllorna är gratis känns det som. de ska ju bara stå i mitt förråd. så idag har jag tömt förrådet för att få in hyllorna och imorn ska allt bäras tillbaks igen. sen har jag även haft föreläsing OCH körlektion. jiii, jag har kört på motorväg. i en gammal sketen mazda. jag är liksom van vid senaste volvomodellen där allt är lätt och ja, så som det ska vara. och shit, vad rondeller det finns. eller ja, det är ju inte rondeller utan cirkulationsplatser, men, men... alla säger ju rondeller... i bergslagen, där jag har kört förut tar man rondellerna på tvåan i max 30 för de är så små, här vill ju alla att man ska gasa järnet... usch. nåväl. får väl se hur det går...

men nu måste jag sova, för jag är helt färdig... imorn blir det plugga och plocka...

puss och kram



Kommentarer
panki

shit va du e aktiv! Heja!

2007-10-09 @ 00:49:59
URL: http://pancake.webblogg.se/
Annika

Ja, du har verkligen fått mkt gjort, bra!
Håller med dig om att man kan få en tankeställare när man besöker härbergen för att lämna av saker.
Aldrig.Bli.Hemlös.

2007-10-09 @ 16:39:56
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

ni är söta som tycker att jag är aktiv när jag bara gör sånt alla andra gör varje dag typ :) puss.

2007-10-10 @ 14:48:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0