men jag har aldrig bakfylleångest iallafall



okej, vi kanske inte behöver gå in på mina fyllehistorier då. jag tror att jag försökte limma på bob hansson, fast han ville inte ha mig. "han kanske inte gillar fulla tjejer" säger en kompis till mig och då säger jag att då kan han ju dra, med tanke på att han drack själv. men ja, det var inte det, det var att vid närmare eftertanke så här, så limmade jag nog inte alls på honom utan jag var nog mer rätt så där smådryg, som talade om att jag var besviken på honom för att han klätt av sig naken på stan utan något budskap i bakgrunden eller nåt. och av nån anledning började vi snacka om att knulla för att boosta sitt ego. var nog därför jag fick för mig att han skulle förstå att jag limmade, men ja, jag var nog rätt mycket otydlig med det.

- jag såg dig och nina rochelle på o'baren förut. ni var jäkligt roliga på scenen, men framför allt bra.
- nina rochelle? svarar nina rochelle-martin
och jag undrade lite vem fan jag stod och pratade med egentligen. kände mig som att jag var i nån twilight zone. nyss knullsnack med bobsan och sen lite yrande med martin som tydligen inte visste vad han gjort de senaste åren.

hur som, till detta kom en grym spelning med carl-johan vallgren. jag får erkänna, jag har inte lyssnat på honom förut och jag blev impad. och fällde en tår över en sorgsen text. köpte ingen skiva dock, men tvingade väl till mig en autograf, eftersom jag redan var inne i mitt fjortiseldorado.

jag fick inte komma in på kellys för att jag var för full och jag tror att vi stod och sa att det var mmmmycket märkligt. att de såg det, eh? hamnade iallafall på kvarnen, där gamla skolkamrater dök upp och yrade med mig. jag ville bara säga "hey, jag har en fylla  här, som var suverän innan jag var tvungen att tänka ut något vi kan ha att prata om". men jodå, jag gillar mina gamla klasskamrater, men just då klev ju bobsan in genom dörren. jag lät honom dock vara ifred.

på morgonen efter sprang jag runt en kvart och letade efter mina byxor och kände att jag inte riktigt vet hur jag hamnade i säng. ensam dock. och jag vet att jag har sagt det förut, men jag säger det igen - alkohol är farligt och jag ber till gud att jag aldrig lämnade nån lapp till bh med mitt telefonnr på. det är sånt jag brukar göra i kändisars närvaro... my god.

tack och lov var jag inte sjuk dan efter, men jag var nog fan fortfarande full när jag vandrade hemåt och ringde la familia och köpte min frukost på pressbyrån. så kan det gå. att gå i klackar är inte min grej. jösses vilket stapplande det var för att komma hem igen.

något mer ni vill veta om mitt pinsamma liv?

på måndag är det testingtajm kl 8 och päronen dyker upp för att delta i begravningen på onsdagen. varje gång mamma har ringt för att fråga saker så har jag hört pappsen skrika i bakgrunden, till slut bröt jag och mamma ihop av garv. han blev reparerad, men han blev galen på kuppen. han ville dra ner på stan och beställa begravningsblommor, jag menar han har nyss kommit hem efter en större operation och jag försökte förklara att mamma var en värdefull last han skjutsade runt på och att han kanske skulle ta och tagga ner lite och verkligen fundera på ifall han kunde köra hit redan på måndag.
men ja, han hade planer på att köra ner till lund snarast möjligast oxå. det där med män som vägrar erkänna att de är sjuka...

hmm, männen, kärleken? jag tror att vi är osams nu iallafall. jag vet inte. men så här är det. de sa på rättegången att AH hade hepatit c och jag vet att de testade mig när jag kom in på akuten, men jag är lite så där orolig för att det bara var ett nolltest för att se att jag inte hade det innan. jaaa, jag hade ju kunnat fråga, haha, men nu är det som det är och jag passade på att fixa det på måndag oxå. så jag skickade ett sms till min käre mimo, att jag skulle testa mig på måndag. varpå jag får svaret att han har varit på blodbussen och att de nog testar hans blod där iallafall. det var då jag ville dunka huvudet i väggen och sluta försöka kommunicera med den manliga delen av befolkningen. men så bra för dig då! för allt handlar ju om dig! man kunde inte ha sagt nåt om att "du ska inte vara orolig, du har det nog inte, för då borde det ha märkts ju" eller nåt sånt. vad vet jag. men jag vet att det kanske bara är jag som tänker så. att det är sånna svar man borde få. *suck*

jag fick en fingerborg med marilyn monroe på på posten idag, så nu kan jag sy  med glädje oxå :) en del är snälla de. gick även och hämtade nån peruk och en marilyn monroeväska och en assnygg kjol som jag beställt. klart coolt. jag är nöjd. vet att väskan, som var skickad från thailand, kanske kostar en sisådär 60 spänn där och jag betalade 210 med porto och allt, men, men... jag är nöjd iallafall.



Kommentarer
anna

åh tack! va kul att du gillade den swweetie =)

2007-05-10 @ 19:31:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Panki

Hahaha, jag kan säga att du faktiskt gav Bobsan en lapp (skrivet med en bingopenna) med ditt nr...

2007-05-10 @ 21:54:04
leopardia

aaah, gud, jag kan bara tänka mig hur snyggt skriven den var och hur ointresserad han var av att ta emot den... gosh, kan jag bara sluta terrorisera folk då...

2007-05-10 @ 22:01:58
Panki

Hahaha d e ju så kul d här... Du hade en ordentlig skiva du! Höll lite låda mellan C-J´s låtar oxå :-)
D roliga med den här telefonnummerslappen e ju att du först skrev med en halvkass bläckpenna, sen fyllde du i med bingopennan. Undra hur d blev egentligen :-)

2007-05-10 @ 23:58:48
Fröet

haha...spännande liv du lever;)

Höga klackar ska man passa sig för. Man ångrar sig alltid efter en halvtimme och då är det försent.

2007-05-11 @ 07:31:34
URL: http://litenfro.blogg.se
leopardia

panki: ja, haha, vi kan ju konstatera att de där två missade samtalen från hemligt nr inte var från honom iallafall. höll lite låda, haha, jag blev ju trött på stand up-numrena han höll, jag ville höra musik, så jag var ju tvungen att tönta mig lite...
den stora frågan är ju VARFÖR gav nån mig en penna???

fröet: hehe, eller inte alls, mer bara ett "skjut mig i huvudet nu-liv"...

2007-05-11 @ 07:43:01
Anonym

jo jag provade hälla i vanliga fackt men det rann rätt ut i brunnen..så det funkade inte.

åhh hoppas det finns massa massa när din mamma kommer sötis!
kramar!

2007-05-11 @ 16:26:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0