ramones gjorde ju en cover på en av shebangs låtar, väl?*

saker gjorda: hade tänkt diska och hålla på när jag kom hem, men för 17, jag tror jag hörde soffan kalla
dagens fråga:
dagens låt: just like a woman - bob dylan
dagens känsla: ofokuserad
dagens citat: "Carrie: I'm drunk. I'm drunk at *Vogue*! "



har ingen koncentrationsförmåga what so ever idag. men jag har iallafall varit ute och gått en sväng och köpt en dyr pad thai. men helt okej tillagad. massa grönsaker i oxå. och det är trevligt.

ska nog ta och göra mig lite hallonsaft och överge julmusten jag sitter och smuttar på. känns mer somrigt då.

imorn är det fika med L och F inplanerat. och innan dess bör jag slå in lite presenter. så jag får väl se till att fixa det ikväll. trodde att jag skulle komma hem med världens energi och både diska och dammsuga, men tankarna far alldeles för snabbt fram och tillbaks för att göra annat än koppla av i soffan. naturligtvis kommer jag att skjuta upp presentinslagningen tills imorn och bli sen till fikat. om jag känner mig rätt.

på söndag ska jag göra en utflykt väster ut. besöka ett bibliotek, som jag har hört talas om. om det är sol, vill säga. vill inte göra utflykt i regn direkt. så på lördag ska jag ligga i ordentligt här hemma. och där med basta.
(kul att jag försöker sparka igång mig själv med nån form av uppläxning)

--

En förolämpning

mot mänskligheten



Shebang - Go! Go! Go!
Border

(?????)

Kommer på mig själv med att sitta i fosterställning och kvida "sluta, sluta" med tummen i munnen, i ett fåfängt försök att fly den horribla verklighet den här skivan utgör. Faktum är att jag vill klösa av mig öronen. Det finns inget försonande med den här skärande falsksången över åh så tom låtsasrock för bratveckan i Visby. Ingenting. ?Go! Go! Go!? är en förolämpning mot mänskligheten och jag vill bränna den på bål.

--

den här recensionen från metro är så hysteriskt skön att jag var tvungen att leta rätt på den, efter att ha läst den i nån blogg...

nä, dags att besöka soffan och kramas med gosedjuren...

puss och kram

*var det väl cilla som trodde...

Andra bloggar om: , , , , , , ,


Kommentarer
Anna

hehe jag tror nog inte att jag kommer upp bland de 25...men men hehe.
kram på dig snyggo

2007-03-15 @ 23:09:19
URL: http://pyttis.blogg.se
Annika

Jasså, men julmust låter rätt gott...Fast, ja, hallonsaft är ju mer somrigt. Kanske du kan skynda på våren ännu mer om du dricker hallonsaft...

2007-03-15 @ 23:46:33
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
//D.D\\

Ja du... sånt är vanligt nuförtiden dock (syftar här på rubrikens innehåll). Vet inte riktigt vad det beror på, men det är så. Ja, ja...

Tack för dina försöka att hjälpa till att få upp Dita på topp. Har själv precis slängt in ett par femmor igen. *hihi*

*kram*

2007-03-16 @ 10:15:27
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
Anonym

anna: jag var ju tvungen att skaffa konto där iallafall...

annika: som sagt, julmusten fortsätter att rinna =/

//D.D\\: det var ju inte så mycket att snacka om. dita har mest stil av alla.

2007-03-16 @ 17:57:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0