så var man solo


i hemmets lugna vrå, helt för sig själv. en kopp kaffe i näven och latheten sipprandes längs ryggraden. hmm...

det här grafikkortet var inget jag lyckades med. vet inte riktigt hur jag ska hitta drivrutiner till det, men jag får väl försöka. jag var inte sån datanörd som jag trodde, men, men... enda anledningen till att jag vill ha ett grafikkort är ju för att skärmen ska uppnå sin ultimata upplösning, så egentligen är det ju inte hundranödvändigt, för det är ju inte så att jag spelar massa dataspel eller nånting...

jag hatar mitt hår igen. vill ha rakat igen. alltså, jag har inte haft rakat, men jag har velat haft det förut. hår är jobbigt. på huvudet.

men jag har iallafall fått sladden till mobilen så att jag kan överföra mina bilder från den. förhoppningsvis. får återkomma med det. för nu är det nog dags för ett avsnitt av satc eller nåt.

puss och kram



Kommentarer
Panki

Skaffa dreads :-)

2007-07-29 @ 11:07:31
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0