så kan det gå.

saker gjorda: shit, har sovit och sovit och sovit
alkoholintag: köpte mig en kaffe när jag väl tog mig ut
dagens fråga: men vem la rohypnol i mitt vatten?
dagens låt: maroon5 - she will be loved
dagens känsla: stressad
dagens citat: "You can think I’m wrong, but that’s no reason to quit thinking." house.



la la la, två dagar kvar och jag håller på att stressas ihjäl. vilket visar sig genom att jag deckar i soffan en hel dag. bravo. för jag hade inte alls tusen saker att göra. till slut gav jag upp och gick och köpte C för att få lite fart på blodomloppet. inte syre till blodet direkt, men, men.

nåväl, fick tv:n och badkaret rengjort och kokade köttfärssås på quornfärs. blev mer som en gegga. nu låter det ju som att mina saker är helt sunkiga. men det är så att mamma kommer hit med sitt onda öga och hon brukar kommentera att tv:n är dammig. men då, den drar ju åt sig damm på 20 sekunder... men nu är det för all del städat här. ska bara dammsuga och plocka av bordet, men det gör jag imorn. får gå upp tiiiidigt. lika bra. ska ändå bli en tidig kväll imorn. för på fredag är det rättegång. och tydligen är det flera vänner som ska komma. de är så söta.

jaha ja. det var väl det. puss och kram.

männen, kärleken? jag får vara utan. har inte ens nå skvaller om nån annan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0