är huvudet dumt så får de flesta lida

saker gjorda: sovit, paj, packat, letat efter pass
alkoholintag: nix
dagens fråga: hur blir man pigg?
dagens låt: alltså, jag vaknade i morse och nynnade på gilla la la la läget... ni vet, ledin... ren ondska!
dagens känsla: ont
dagens citat: "Find purpose. The means will follow" - Mahatma Gandhi


gjorde en blåbärspaj idag. jag tror inte att jag är så förtjust i blåbärspaj faktiskt, men, men. vaniljsås är ju alltid gott :)

är sjukt trött. och orkar inte titta på morden i midsomer som går nu. tyvärr. annars är det ju en favvoserie, men, men. tryckte i mig nåt lugnande istället och hoppas somna för natten utan att vakna av massa hosta. vid sju drar det iväg till arlanda och polen.

nu är jag gul runt ögat och ögonbrynet är värsta bullen. samt lite lila då. annica konstaterade att jag matchade inredningen i mitt sovrum. tyvärr får jag ju då inte hålla mig där utan måste ge mig ut i världen och träffa folk, men, men. försöker intala mig själv att det faktiskt bara är några dagar.
ont som sjuttsingen har jag oxå. för det känns som att jag har förlorat känseln i tandrötterna på högra sidan och vid hårfästet. hoppas det inte är någon permanent nervskada, eller att jag slagit död på några tänder. tänder är ju min noja....

mitt mission i polen är iallafall att försöka smuggla hem en riktigt jävla bra hostmedicin. köpa en mascara. en kanebo. köpa en resväska. och ja, det var det.

männen, kärleken? jag har inget spännande att säga. jag vet inte varför man ringer mig. jag vet verkligen inte det. när man inte vill vara snäll ändå så. jaja. det är som det är. jag ger upp helt enkelt. finns inget annan heller. M ringde dan efter ju, men ja, det är ju ingenting. bara att lägga ner på en gång. jag är ju inte heller samma människa, som han blev kär i då. jag tror att jag är för trött för kärlek....
såg på oprah idag att det var dåligt att bli tagen med storm, så att, jaha, då vill inte jag vara med riktigt. för blir jag tagen är det med storm, så...

packade undan grejer idag oxå. lite muggar, lite glas, lite tygblommor, lite prydnadsgrejer, lite gosedjur. typ. älskar kartonger. mamma har en väninna där hon och hennes man har byggt typ ett gästhus på gården för henne och hennes kartonger, där hon har massa fina kartonger staplade. hon är oxå tvilling. lustigt.

tar väl med mig carolina jynnings ego girl och läser på planet då. den gör ju inget om jag losar liksom. vågar inte ta med mig rosario är död liksom.

man skulle kunna säga faktiskt att jag så gott som är färdig med julklapparna till mina vänner. lite annat med familjen, men det kommer.
brorsan kanske ska flytta till lund. han ska dit på anställningsintervju. så kanske att jag söker mig neråt jag oxå. plugga vid lunds universitet. nytt liv liksom. tyvärr gillar jag ju inte skåne utan vintern, men, men. man ska inte ha fördomar ju.

nä, puss och kram alla gnosisar.



Andra bloggar om: , , , , ,


Kommentarer
E

Hi hi...Lund!

2006-08-09 @ 16:41:52
Panki

-klart du ska dra till Lund! Coolt å göra nåt nytt!

2006-08-11 @ 16:11:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0