Och i klapparna låg...

Jag satt här och tänkte på Julklappspåse Large och kom på att jag inte kikat in hos alla och sett vad de fick, så det ska jag göra nu...

Little Miss Sunshine
Lapperiet o Stickeriet
Merveilleuse
Absolute brownie - le blogg
Livet blir inte bättre än så här
Jenzzzan
The adventures of Little Red Rucksack (uppdatering kommer)
Essko
Maneki Neko - Lyckokatten
Kajsas (hittar ingen info dessvärre..)
Jolie Suédoise
Camillas blogg
Virginias läsning (hittar ingen info här helller...)
Granivoren (och nepp, inte här heller)
Angos bok- och filmblogg
Fröken Nina
Theresans
Made by Erika
Malins sida
Energikakan
Mammatankar (hittar ingen info dessvärre)
Hyllan
Hannas bokhylla
Boktimmen
Kerstins krumelurer
Nina på Johangården
Tre trappor utan hiss (hittar ingen info)
Prins Loves kungarike
Västmanländska i Skåne
Dagbok av en leopard
Petras egen sida
Marias stickning och läsning
En full bokhylla är en rikedom
Lilla livet, stort
Ett hem utan böcker
Laflasa
Dievas liv och äventyr
Holly Hock
Maries blogg
Bokmala
Malins hörna
Bokmamman
En skolfrökens bekännelser
Mademoiselle J
Britt-Marie
Helenas hem
Sinneskatten


Det var det det. Påsen jag fick var nog allra, allra bäst ;)

Puss och kram


Kommentarer
Västmanländskan

:-)

2009-01-07 @ 09:41:03
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0