Golden Globegalan 2012

Jag missade nog lite för mycket av galan igår. Jag menar bortsett från det faktum att jag helt missade "röda mattan" på grund av att svensk television inte vill sända därifrån av någon anledning. Orsaken till mitt missande är att jag sprang mellan datorn och tv:n för att uppdatera mig vad som hände på Annikas FB. Och det var inte bara jag som besatt deltog i att dela ut över 400 kommentarer under tillställningen - det var även: Lotta, Taina, Petra och KalasLotta, som hissade, dissade, skvallrade och undvek åt det hårdaste att skvallra.
Vad vi kom fram till?
Jag tror att alla av oss gärna skulle gå på en fest med Matt Damon, Brad Pitt och George Clooney. Vilket humorgäng detta är. Och jag tänker fortsätta vara naiv och tro att Geroges drift med Brad var helt improviserat - det vill säga; Brad gick med käpp, vilket George ironiserade över genom att själv strosa ut på scenen med "Brads" käpp. Och värmen i George tal, när han pratar om sina kollegor med stor humor. Brad blev kallad nykomling och om hur Michael Fassbender kunde spela golf utan klubba.

Och här fanns ett inlägg över bäst och sämst klädda, men så försvann det när jag la in en bild på Kelly Osbourne. Japp, hon tog mitt inlägg.
Så jag får se om jag orkar skriva om det senare, annars förblir det en hemlighet.

ciao

Golden Globe i svensk press: AB, Expressen, DN, SvD.







Kommentarer
Annika

SÅ himla kUL att du var med!!

SÅ KUL!!

OCH att du orkade mitt i nattten.

EXTREMT kul var det, men jag missade också massor!

Kelly O tar verkligen priset, måste jag nog också säga...så fult...

2012-01-16 @ 16:13:30
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0