Gårdagens pengar


Ett stycke klädhög.


Så den oerhört intressanta listan:
Kjol från Boomerang: 20kr
Stickad tröja från Boomerang: 10kr
Klänning från Boomerang: 10kr
Kjol från H&M: 10kr
70-talsttopp: 20kr
Klänning från London: 40kr
Kaftan + väska: 20kr
Tunika från Meandi: 100kr
Tunika från Meandi: 100kr
Knasig klänning: 10kr
Gamla rakblad: 10kr
Kräfta i plast: 10kr
Måttsats: 2 kr
2 Maria Lang-böcker: 5kr
Måns Kallentoft-bok: 10kr
Donna Leon-bok: 5kr
Kitty-bok: 1kr
Tecknar-bok: 10kr
Randigt linne: gratis
Barnbody: gratis
Herrskjorta: gratis
Arne Dahl-bok: gratis
Per Hagman-bok: gratis
True Blood-bok: gratis
Ann Rosman-bok: gratis
Martin Svensson-bok: gratis
Robbie Williams-cd: gratis
Och jag får det till 383kr.
Det var den dagen. Vad jag minns.
Gratissakerna är inte girighet - utan mer att jag redan har mottagare till dem. Förutom CDn som jag tänker behålla själv :)
Sen fick jag jättefina presenter från Dess och trevliga historier. Bland annat en kläddesigner (för ett välkänt märke) som berättade om hur hon fått inspiration till ett plagg och ja, lite om sitt jobb överhuvudtaget.


Ciao


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,


Kommentarer
na

jag fattar inte? vad kommer alla grejerna ifrån? loppis?

2011-09-06 @ 01:50:43
URL: http://elfinas.blogg.se/
Anonym

na: jupp, det var ju 2km loppis i Aspudden i söndags... Superkul, faktiskt. Och skitmycket folk.

2011-09-06 @ 13:39:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0