Lindenytt beter sig illa

Det finns en sajt som heter Lindenytt. Ni kan ju googla om ni vill veta vad det är för sajt. För jag tänker inte länka. För jag är oerhört irriterad. De har ett så kallat pryltorg där de som bor i kommunen kan lägga upp annonser. Jodå, jag märker det. Mina annonser raderar de konstant. För ungefär ett år sedan var jag i kontakt med dem och de menade att de trodde att jag bedrev någon form av affärsverksamhet. Jag informerade om att så inte är fallet. Men nejdå, det hela styrs helt godtyckligt. Och annonserna raderas. Jag gör ingen reklam på något sätt, annat än att jag skriver vilket märke det är på kläderna. Jag bombarderar inte med annonser. Igår lade jag ut 4 stycken tröjor. Vips. Borta. Men sen att andra kan lägga ut 10 annonser på raken med barnkläder. Då vet man. Jag vet inte om det är mitt efternamn som gör att de reagerar illa. Dvs att det klingar utländskt. Det skulle ju inte förvåna mig, så uselt som de modererar kommentarsfunktioner och forum där allehanda rasism sprids. Men visst, jag behöver inte annonsera där. För mer reklam än så här har de inte gjort sig förtjänta av.

Ciao.



Kommentarer
Eriiza

Det är ju hemskt att Lidenytt skall göra så, särskilt om det är p.g.a ditt efternamn, har varit med om "rasism" för mitt namn också, vilket jag inte fattar varför, känns inte nödvändigt att behöva ta upp ens påbrå jämnt.

2011-10-05 @ 16:12:15
URL: http://eriiza.webblogg.se/
leopardia

Eriiza: jag ska inte säga att det ÄR så, det var bara en spekulation, eftersom jag inte får svar på varför de gör så... Men det är säkert snälla killar som driver företaget, men ja, ibland ruttnar man ju...

2011-10-07 @ 00:58:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0