Så håller jag några tummar

I söndags råkade jag springa på min förra chef. Det är ju sjukt kul att möta sin chef, när man faktiskt har haft världens bästa chef och det absoluta drömjobbet (ja, drömjobbet, för min del...) MEN det som var extra roligt var att hon menande berättade att hon hade tänkt ringa mig, för hon har några projekt på G. Dock kunde hon inte berätta något än, men jag håller tummarna så hårt, så hårt att hon inte glömmer bort mig när det väl drar igång.
Jo, jag nämnde för henne att jag hade sökt jobb på stället där vi träffades. Och det var då det kom på tal. Så nu hoppas jag att de ska slåss om mig och att jag kan säga att jag behöver en månadslön på 45tusen pix, eftersom jag måste försörja min bror i Spanien, hehe.
För när jag skulle lämna stället, så frågade den chefen ifall jag var redo och taggad.
Det är galet spännande, och galet roligt och jag vill ju ha båda jobben.
Och om inte annat, så väntar jag ju nu med spänning på att det åtminstone ska komma något bra program på tv, så att säga.

Annars är jag fortfarande sjuk och ligger mest i sängen, trots att jag borde plugga, men det är ju lite så att när man har en ursäkt för att komma undan, så använder man ju den...

Och så tipsar jag om en bekant på tradera.

Ciao


Kommentarer
Panki

Men gud så spännande! Jag håller alla tummar!

2011-10-21 @ 21:59:54
URL: http://pancake.webblogg.se/
puffiie

Superkul att du är med och tävlar om beautysticks!

Hör av mig när vinnaren är utsedd.

KRAM

2011-10-22 @ 01:16:13
URL: http://puffiie.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Nu är det ju inte direkt Kenza och Foki som skriver och tigger.

Jag har också mina principer, det finns ju vissa större bloggare jag absolut inte skulle skicka till om de bad mig eller vissa bloggare jag själv väljer att inte ta kontakt med fast det skulle kanske gynna försäljningen.

2011-10-26 @ 00:17:43
URL: http://pyttis.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nej nej det var inte så jag tog det. Det var mer att jag höll med dig eller jag känd eigen mig i att jag skulle nog kunna vara så jäkla mycket bättre på det där med marknadsföringen och det runt om jag inte hade mina principer gällande just det du tar upp...jag får kriga med mig själv många gånger och dividera och argumentera med mig själv för/emot och inse att jag kan inte ha den och den principen om jag samtidigt vill lyckas och bli stor.

Och det har varit väldigt jobbigt många gånger ...de här krigen mellan mitt privata jag och mitt företagsjag.

Haha

2011-10-26 @ 09:36:07
URL: http://pyttis.blogg.se/
Ingrid

Med en bror i Spanien så låter det som att båda jobben är behövliga, jag håller tummarna för dej! :)

2011-10-30 @ 12:34:49
URL: http://p0llys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0