Mello och House

Snart är det dags för MelloJello igen. Eller ja, snart och snart, det är ju först nästa år, men de har iallafall släppt vilka låtar som ska vara med.
Har vi haft något år när inte Tomas G:son, Bobby Ljuggren och Fredrik Kempe varit med? Jag är iallfall glad att jag slipper Ingela Plings smörlåtar nästa år. Fast det kommer gissningsvis vara en hel drös med sådana ändå...
Inte helt otippat har Björn Ranelid med ett bidrag också... Eller kanske lite otippat.... Nu gillar jag Björn Ranelid. Han skriver krönikor i någon LO-tidning (jag måste reservera mig för att det kanske inte alls är en facktidning, men jag tror att det är en sossetidning hur som helst) och emellanåt är de briljanta. Nåväl.

Tillbaka till hobbyträsket. Det är dessa gardiner (som syns i bakgrunden) från IKEA, som gjorde att jag upptäckte hur mycket IKEA det var i tv-serien House.



Det hela råkade sammanfalla med att jag var på just IKEA kanske en gång i månaden eller nåt och hade rätt stor koll på deras sortiment.
Just nu sörjer jag lite över att jag aldrig passade på att fota; ja, vi lånade gamla Ikea-kataloger till ett program förut och det är dessa jag ångrar att jag inte passade på att fota av lite. Så någon gång kanske jag gör ett besök på KB, för att samla på mig lite tidsdokuemnt i form av bilder.

Ciao



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,



Kommentarer
Elin Gabriella - Mops, chihuahuahua och bebis i magen

Förlåt att jag är så förvirrad :) Nu är allt i alla fall klart och du kan vänta på vinsten! Kram och ha en underbar fredag!

2011-11-11 @ 11:23:43
URL: http://elingabriella.se
sanna -saos.blogg.se

svar tack så mycket! :)

2011-11-11 @ 23:05:02
URL: http://saos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0