Living in a nånting

Försöker beställa biljetter till Bruce Springsteen, men lyckas inte ens logga in på LiveNation. Suck. Om man nu envisas med att sälja biljetter och exklusiva förköp och så vidare så kan man väl se till att man har tillräckligt bra servrar för att hantera det?! Nä, om jag vore Sverker Olofsson så skulle jag slänga LiveNation.se i soptunnan!

Nåväl, överväger att gå på loppis, men har räknat ut att jag endast har 3500pix att leva för i December, så jag kanske ska sluta shoppa...  Men det hindrade ju inte att jag handlade i söndags :)
Råkade ropa in detta parti på en auktion och blev 59 kronor fattigare.



Jaha, nähä, nu vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt... att göra... medan sidorna laddar och laddar och laddar... Jag törs inte ens hämta kaffe eller gå och kissa utifall att de skulle laddas klart just då... Och nej, jag gillar inte Bruce Springsteen helt plötsligt, jag är biljettvakt åt en vän.

ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0