konsten att fokusera, det är en konst det


hooooaaaäää, det känns som att jag håller på att kugga alla utbildningar jag håller på med. Och vad gör jag nu då?! Jo, jag sitter och glor på Big Brother. Hur dum dum dum dum får man bli?!

Jag har även insett hur svårt jag verkligen har för att läsa på engelska. Varför kan inte alla böcker ges ut på svenska?! Och hur ska jag överleva sommaren, tror jag att jag verkligen kan plugga allt hela tiden. Suck. Men nu är det dags att sluta tycka att jag är dålig och se till att fylla mig själv med energi istället. Kärlek och energi ska jag fyllas utav. Banne mig!

MEN om någon har tips på hur man skaffar sig fokus och lyckas fokusera sig på det man gör, så får ni gärna dela med er. Att lyckas göra en sak i taget är en liten akilleshäl har jag insett.

ciao



Kommentarer
Far Lars

Cata kan själv, var det någon som sa

2011-05-25 @ 09:51:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0