Smartson och testpiloter

Jag testade ju Gooh!-maträtt via Smartson och det var väl en sisådär smaksensation. Däremot var det kul att testa något nytt och fundera över vad man egentligen tyckte och rapportera, istället för att bara tycka bä eller bu.

Just nu letar Smartson efter testpiloter till LG Optimus 2X, vill du ansöka om att bli testpilot gör du det HÄR, senast den 27e mars.




Småcoolt så där. Och någonting jag verkligen skulle vilja testa, då jag mer än gärna skulle vilja ha en telefon som kan spela in videoklipp i hög kvalitét.


Annars är jag i Lund just nu. Har skrivit tenta i italienska. Och ja, gissningsvis kuggat på tentan i italienska. Spännande, spännande, men så kan det gå. Sprang in en sväng på Moderna Museet i Malmö också. Låt mig säga så här; om de inte har högre krav där i Malmö så är jag bra sugen på att ta mig dit och styra upp det hela lite. (Eftersom jag är så jäkla bra, ähum ...) MEEEEN, då kanske jag ska sluta ligga efter med mina 'riktiga' studier och se till att få in inlämningsuppgifterna. 8 sidor tills på onsdagmorgon om kosmopolitisk konst och heja globaliseringen och hoppsan svejsan och massor med annat. Nåja.


Ciao



Kommentarer
Fiafidolin

Gooh har ju en butik bredvid mitt jobb pa Centralen, sa jag har ju atit den dar maten nagra ganger, men kan ju knappast pasta att jag blivit sarskilt imponerad... Kottbullarna har jag for mig var ratt goda dock!

2011-03-31 @ 05:55:15
URL: http://fiafidolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0