Mera TV

Idag fick jag höra att jag är väldigt ojämn; att ibland är jag briljant och ibland presterar jag inte alls. Det kanske inte direkt är något jag vill skriva på min CV, men jag tycker ändå att det är lite vackert att man lyckas vara briljant ibland... Just ordvalet briljant, det är lite disco på det.

Just nu är jag vrålhungig och tänker moffa i mig pizza och apelsinläsk och glo lite på The Good Wife. Jag har inte riktigt lyckats hitta några definitiva IKEAgrejer i den serien, men om vi fortsätter med House, så lampan där i bakgrunden...



Ciao



Kommentarer
Far Lars

visst är du briljant, men föklara vad vrålhungrig och moffa till hör för språk

ha en bra dag

2011-06-08 @ 11:07:41
viktoriae - en må bra blogg

Sv: Hoppas du får bra läsning med boken :)



"Moffa" har jag inte hört tidigare, det var nytt uttryck!

2011-06-08 @ 12:40:49
URL: http://viktoriae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0