Uppe i ottan

Undra om man kan gå upp kl 4, utan att det ställer till dygnsrytmen... Nåväl, är man vaken så är man.

Jag har ju en liten sidohobby när jag tittar på tv. Det är att försöka se alla IKEAdetaljer. Nu kan jag ju inte svära på att det är just IKEA, men är det inte bokhyllan Expedit där i bakgrunden?



Med en hyllinsats och allt.

Och längst bak till vänster, är det inte byrån Malm, som står där...?



Eftersom jag använde internet för att hitta dessa bilder, så är det kanske inte de bästa exemplen, men det är iallafall vad jag pysslar med när jag ser på tv...

Ciao



Kommentarer
Panki

Hahaha, Sidohobby :-)

Coolt

2011-06-02 @ 06:35:25
URL: http://pancake.webblogg.se/
Robsin

Hej! det var en annorlunda hobby. Kul att du tog bilder ur HOUSE.

Men jag ska inte alls kommentera min hobby....



Allt bra med dig?

2011-06-02 @ 06:47:39
URL: http://www.rob-sin.blogspot.com/
Viktoriae - En må bra blogg

Sv: Hej och tack för att du deltar i min tävling. Jag tror alla ha goda egenskaper, bara det att vi själva måste se dem.. sen har säkert fler och andra lita mindre..



Hmm malmbyrån kan jag nog också hålla med om att det är den byrån men hyllan är jag osäker på. Rolig hobby förresten

2011-06-03 @ 11:04:32
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Far Lars

ja du man kan kanske ha flera hoppies när vi vanliga är vakna--- och grattis födelsedagen

2011-06-03 @ 12:27:33
Far Lars

2011-06-03 @ 15:55:22
leopardia

Panki: ;)



Robsin: hehe, din lilla hobby ja. Jodå, allt är bra! Kram!



Viktoriae: Hyllan ser förvisso grå ut på bilden och här finns den inte i grått, men jag tänker att den kanske har funnits eller vem vet hur de ser ut i USA...



Pappa: Tackar tackar :)

2011-06-04 @ 01:35:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0