Lite hobby och lite plugg



Oj, vad jag har varit trött de senaste dagarna - ja, åren förvisso, men, men. Jag kunde iallafall pusta ut lite i fredags när jag såg att ett betyg trillat in och jag slipper ha CSNpanik. Dock 8 uppgifter kvar att göra. Men skam den som ger sig.

Jo, min lilla sidohobby började för en herrans massa år sedan. Det här med att kolla efter IKEAgrejer. Det var faktiskt den här serien som är orsaken;






För den där spegeln, som hängde i Monicas lägenhet, är från IKEA. Annars bestod ju hennes inredning av vad som skulle föreställa loppisprylar - typ.

Annars har jag slut på meducin. Var på apoteket för ca 1,5 veckor sedan och de la in en beställning, men inte hade den kommit igår än... Så nu har jag sökt igenom hela lägenheten i hopp om att hitta någon bortglömd karta någonstans, men icke. Så vad gör man då? Nåväl, sånt är väl livet liksom.

Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0