Lördag. Imorgon är det söndag

Så har ryggskottet slagit till igen. Aj, aj. Men jag ska inte gnälla - det hade ju kunnat vara värre. Det kan alltid vara värre.

Jag tänker lite att de flesta bloggar handlar om Norge. Och själv är jag väl lite inne på funderingar ifall Anders är en Lee Harvey Oswald... Känns det liksom inte lite fööör bra att de fått tag i rätt kille så snart och att det bara var en endaste kille bakom det hela... MEN bortsett från det så är det en tragedi som lämnar en mållös och man vill bara säga - det är sjukt, det är sjukt.

Jag måste bara klippa ur lite text ur expressen.

"Ungefär samtidigt konstaterade partiledaren Jimmie Åkessons pressekreterare Linus Bylund på twitter:
- Nästa jävel som ojar sig över hur synd det är om alla snälla muslimer när det ligger blödande norrmän på gatan kommer avföljas!"

Hur kan man liksom vara så puckad som pressekreterare?? Seriöst? Hur kan man vilja ha en så puckad pressekreterare?? Seriöst?? Finns det någon inom SD som har någon form av utbildning och även skulle klara av att hamna över 90-strecket på ett IQtest?? Seriöst?

Puh

Ciao


Andra bloggar om: , , ,




Kommentarer
Panki

Jag håller med. Till fullo.

2011-07-24 @ 16:36:29
URL: http://pancake.webblogg.se/
evelina

Hej:) Fin blogg :)

Anmäl dig gärna till DAGENS BLOGG här: http://evelinaahli.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-2011-07-28.html#comment



MVH Evelina

2011-07-28 @ 12:02:02
URL: http://evelinaahli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0