Ritiga kritor

Jag håller på och åter försöker rita med kritor. Summan av kardemumman är att jag fortfarande tycker att kritor suger som konstnärsmaterial om man använder dem på det sätt det är tänkt. Jag kan nämligen tänka mig att man kanske kan få lite coola effekter om man smälter dem eller så, men det är inte det jag håller på med.

Jag tillhör ju dem som inte sett tv-serien True Blood, eller ja, jag försökte se första avsnittet, men det gav mig ingenting. Däremot har jag läst om böckerna och dem är jag lite mer sugen på. Så när Bokhunger har en tävling där man kan vinna del 1-3, så vill ju även jag vara med och delta.

Annars har jag tappat bort min wordskiva, så nu har jag inget wordprogram på min stationära dator, vilket är ytterst irriterande, men jag får väl leta lite till. Och jo, tanken har slagit mig att jag kanske aldrig har ägt någon, utan bara inbillat mig det ... men, men.

Nä, dags för att fortsätta med att göra just ingenting. Puss och kram


Kommentarer
Far Lars

<Ja du är ju ganska duktig på det där ingenting

2011-01-19 @ 11:08:50
Anonym

Vanliga vaxkritor är värdelöst, håller med. Folk håller ju på med pastellkritor, det kanske vore nått?



True blood böckerna rekommenderas som ren och skär underhållning även om dom spårar ut till slut. Vampyrsnusk never goes out of fashion;)

2011-01-19 @ 21:43:50
Pelin

True blood böckerna rekommenderas som lätt underhållning, vampyrsnusk never goes out of fashion;)

2011-01-19 @ 22:10:23
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Tobias Martinsson - PhotoFrame

Var med i TÄVLINGEN på min blogg med sammarbete med Runns Webshop!

Priset är ett PRESENTKORT värd 300:-!



Hur du går till väga finns att läsa på min blogg;

http://photoframe.blogg.se/2011/january/tavling.html



/TOBIAS - PhotoFrame!

2011-01-20 @ 18:10:44
URL: http://photoframe.blogg.se/
HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville deltaga i min Grace Cole Moment Calm Tävling! Under fredagen kommer vinnaren att läggas upp på min blogg. Jag kommer även starta en NY underbar tävling under morgondagen där du har chans att vinna en exklusiv ring från Dyrberg/Kern värd hela 550 kronor. Missa inte att kika in hos mig under morgondagen:)!



Kram från Johanna @ www.hannahsthlm.se

2011-01-21 @ 00:23:07
URL: http://www.hannahsthlm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0