Tha Rockbjorn

Råkade se en annons för Rockbjörnen och hamnar återigen i funderingen kring vem är Danny, vem är Ola, är det samma person?



Det känns iallafall lite skönt att Rockbjörnen inte kör årets artist. Jag kommer nämligen ihåg min fundering krig Grammisutdelningen 1999, när Thåström fick Grammis som årets artist, men Petter (tror jag) fick för årets manliga artist... Det känns ju lite som att är man årets artist så är man liksom per automatik även årets manliga artist, om man nu råkar vara man... Vilket nu fick mig att fundera på ifall man säger manliga artist och inte manlige artist... Nåja. Jag känner mig inte inblandad i Rockbjörnen alls, har nog inte sett nåt liveframträdande alls i år... Och jag har nog bara hört 3 av låtarna... Men jag undrar lite, är inte Crashdiet, enligt dem själva, neonazis? Okej att de inte gör vitmaktmusik, men... men...

Ciao


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0