Lite hobby och lite tv

Så var det dags; Fångarna på Fortet. Samma sak varje gång - deltagarna gnäller, klagar och drabbas av skador och befinner sig på löpet. Babsan anser att det var fusk. Linda Pritchard var nära att krossas och hade dödspanik i veckor efteråt. Och lite så där som det är. Det här med Linda var lite olyckligt, men jag undrar hur det når Aftonbladet att Babsan anser att en klättervägg är knasig och fuskig. Jag menar, har han bloggat om det? Har han ringt tidningen själv? Eller är det tv4 som villigt planterar dessa 'nyheter'? För jag kan lova att teamet bakom Fångarna på Fortet inte är omöjliga på något sätt. De går att prata med och att diskutera med. De är snarare tvärtom - väldigt trevliga. Däremot kan jag tycka att det i så fall är fusk att det är Babsan som tävlar och inte Lars-Åke, om man säger så. Kul att förväntas springa runt i löstuttar och peruk och spela en roll...

Nåväl.

Det har ju skrivits en del om Ingvar Kamprad, så jag tänkte dela med mig av ännu ett IKEAmoment;



Här är från ett avsnitt av serien Pretty Little Liars. Och jodå, kudden med brodyr, som ligger i bakgrunden finns att köpa på just IKEA.

Ciao

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0