Röda mattan leder fram till oscar

Riktigt fina är alla. Vilket mycket väl kan bero på att jag än så länge inte sett någon beige klänning. En färg som verkar ha tagit över hela klänningsmakarvärlden. I år verkar det däremot vara blått och silver. Och så skymtar man några ljuva sakpelser i rött och rosa. Sandra Bullock har dock en klänning som går lite i guld, men den är uppblandad med silver och glänser och blingblingar, så att den passerar finfint som icke-tråkig.









Det ser lite ut som Penelope anländer via cykel, helt enkelt. Det hade ju varit coolt.


Aftonbladet.


Uppdaterar lite. Bildkvalitén beror på att batterierna i kameran är mer eller mindre slut och att jag ligger i sängen och inte orkar fixa någon vinkel, men sån är jag, skulle man kunna säga...



Vackra, vackra Maggie. Jo, jag hoppas att hon vinner en Oscar ikväll.



Och kvinnan jag tror alla väntade på med störst nyfikenhet. Klänningen var dock lite gulare än på den här bilden.



Ibland förstår jag bara inte hur folk orkar vara så glada och trevliga som George Clooney. Här springer han inte in på röda mattan det första han gör. Utan runt runt utanför och hälsar på alla 'vanliga' som står där utanför.



Precious.

--

Och på tv:n tjatar de verkligen om hur folk poserar med handen på höften;



Jag vet inte om den här klänningen är skitsnygg eller bara ser ut som en ihopknövlad serviette.





Kommentarer
Annika

KUL med AA!! Alltid!

Massor med fula klänningar, men en hel snygga. Min favvis var Rachel McAdams, så fin!

JLO var som ett skämt, gillade inte SJP heller...

Ja, det hade varit kul om Cruzkan, den vackra, kommit på hojj!!!

2010-03-09 @ 15:37:30
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Anonym

jag tycker att du ska köpa denna lampa! haha asg!



http://www.moooi.com/producten/124-horse-lamp.html

2010-03-09 @ 20:39:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0