ett nytt inlägg

Neeej då, jag har ingen crush på min chef, det är bara det att det är svårt att inte trängas lite extra när man trängs med Gårdinger i köket på morgonen...

Det händer inte så mycket, samtidigt som det händer saker hela tiden. Men det är ju det där med vad man får säga och inte. Säsongsstart är iallfall 22a april.

På torsdag kommer mina päron hit och jag misstänker att de kommer att få en chock - i vanlig ordning. Jag är helt oförmögen när det gäller att hålla ordning. Jag har för mycket saker och för många projekt igång samtidigt. Men nu har jag iallafall lyckats förlägga säsong 4 av Melrose Place, vilket innebär att det kanske eventuellt innebär mer tid att göra annat...

Puss och kram


Kommentarer
dess

betyget har kommit... haha jag mailade ju J om det i förrgår, fick inget svar whatsoever men idag ligger betyget uppe haha. sämst! de har ju två veckor på sig o de har gått över tre :P så jag skällde!

2010-03-23 @ 10:37:54
Anna (Sthlm)

Spännande!

2010-03-23 @ 10:46:48
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com
Annika

Coolt det verkar vara i ditt liv just nu med diverse kändisar och roliga arbetsuppgifter för dig.

En viss Gårdinger skulle man ju inte ha ngt emot att trängas med i köket ;-)

Gullis dig som skickade vårsånger till mig igår. TACK!!!!

Ska maila dig om en stund, men ville bara hojta till här!!

2010-03-23 @ 13:19:08
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

Dess: de har 15 arbetsdagar, så 3 veckor, men det har nog gått det och lite till ändå va?



Anna: jag hoppas att det blir bra iallafall :)



Annika: hehe, coolt vet jag inte, men kul är det.. och så mycket kändisar vet jag inte, eller en del lullar ju omkring där, men de är ju inte i klass med Sandra Bullock eller nåt direkt...

:) ja, men du hade så fina bilder i din blogg att jag började tänka gamla godingar direkt :)



2010-03-23 @ 20:12:53
URL: http://leopardia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0