söndag och kyrkklockan ringer


Nja, jag ska inte skriva om bröllopet... Jag började filma en dokumentär om vad vi som inte tittade på bröllopet gjorde, men så somnade jag... så när det var vigsel så låg jag och sov. Okej att Andy Warhol kan göra sådana filmer, men när jag gör det - kanske iiiinte lika intressant...

Nu ska jag ta min knakande rygg och hoppa tillbaks ner i sängen ett litet tag. Varje helg har jag storstilade planer för vad jag ska göra, men efter en hel arbetsvecka är jag slutkörd och bara sover. Måste skärpa mig där... Någon som vet något bra trick för pigghet?

Pratade med C från L-xfällan.
- Alltså, det är så jobbigt, alla tror alltid att jag är Pontus, så när jag är på systemet så kommer det alltid fram folk och säger 'men här hittar du väl inget gammalt, hö hö hö' och min fru bara stirrar på mig och jag bara 'äh, de tror att jag är med i A-deckarna..'.
Skitkul, jag höll på att kikna av skratt. Det är ju inte ofta man tror att ekonomer är roliga, så det var en trevlig överraskning.

Puss och kram




Kommentarer
Far Lars

har planerna hamnat utanför sängen nu idag

2010-06-20 @ 10:30:30
Linda

Men hallå bruden!Fan vad längesedan!!!!!Hur är det nuförtiden!?

2010-06-20 @ 12:43:59
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0