jahapp



Så har man firat födelsedag... Eller inte... För det gjorde jag under långledigheten... Fick en handdammsugare av mina föräldrar ihop med en jättejättesöt John Blund-tallrik och lite annat.

Ett annat historiskt ögonblick sker just nu. Det allra sista avsnittet av Plus. Så kan det gå, skulle man kunna säga.


En C. Schulman har börjat på jobbet idag såg jag. Jag antar att det kanske är hemligt, men eftersom jag inte riktigt minns vad det var han skulle göra det, så är ju risken minimal att jag råkar försäga mig när det gäller något av vikt...

Puss och kram



Kommentarer
Anna (Sthlm)

Grattis!

2010-06-04 @ 16:33:31
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com/
leopardia

TACK!

2010-06-07 @ 19:33:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0