fortfarande efter

Jag är inte riktigt ikapp än, men uppsatsen är inlämnad, dock är den oklar, men jag tänkte att det var bättre att åka på  komplettering än att jaga ventilationstider i efterhand...

Imorn är det tenta, så snart ska här pluggas glosor. Men hittills har det badats och lyssnats på språkskiva.

Jag har en fundering kring att köpa en platt-tv och ställa den i sovrummet och helt enkelt ha vardagsrummet/köket tv-fritt. Och så har jag en fundering på att göra mig av med stereon och köpa en liten rackare istället. Och då funderas det kring vad jag ska ha där stortv:n står nu, om jag ska försöka skaffa någon form av köksbänk, bokhylla, skrivbord/studieplats... Nåväl, det här är sånt som får vänta tills imorn eftermiddag. Allt får vänta tills imorn eftermiddag.

Min ena hårddisk har försvunnit oxå. Och vi kan säga så här, den går att komma åt i linux, vilket innebär att det antagligen är hela windows det är fel på, vilket innebär att jag borde installera om datorn Nuuuuu. Men så sitter man här och inte kan gå från tanke till handling. Så kan det gå, men jag kan ju uppmana alla att gör back-up på era viktigare grejer, döp inte filer eller mappar till namn med å, ä, eller ö, så blir det lättare om det kraschar och måste grävas efter...

Jag var på Ikea igår. Köpte tre nya kuddar, för jag tänkte att nu ska de billiga kuddarna i soffan bort. Jag är trött på platta hårda kuddar, jag vill ha goskuddar.

Nä, nu julmust och glosor. Puss och kram



Kommentarer
fidolin

Du tänker alltså flytta in i sovrummet på heltid? ;)

Puss!

2010-01-09 @ 11:53:49
Anonym

2010-01-09 @ 13:42:37
leopardia

Fido: hehe, snart så ;)

2010-01-12 @ 19:58:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0