Att springa på Lassie och så andra hundar

Angående det här med att träffa Lassie... Idag kunde man se Alex Schulman bära omkring på sin lilla bebis. Den var söt, eller han/hon var söt, men jag jollrade inte med den, nepp. Det gjorde däremot Petra Mede.

Och ja, egentligen så har jag ju inte träffat Lassie alls, jag bara råkade se dem när jag kilade iväg för att pudra näsan.

Annars har jag haft fullt upp hela dagen idag. Men man lär sig så länge man lever.

Jag tror förresten inte att jag har nämnt att jag för någon vecka sedan kelade lite med en kamphund på slussens perrong. Jodå, den var så glad och tittade så bedjande på mig, så jag frågade om det var okej att jag hälsade.
- jodå, sa han, annars brukar folk mest vara rädda...
Nu var det en liten valp och den viftade på svansen och allt den ville var ju att få sniffa lite vad jag var för en konstig typ, så det fick den.
Men för några år sedan hade jag gått en bra bit därifrån. Jag höll nästan på att börja gråta av skräck när jag en gång vände mig om och höll på att trampa på en Pittbull, som låg i tunnelbanevagnen i godan ro... Så är det alltså inte längre, nu vill jag bara fram och kela... Så där på tal om Lassie och andra hundar.

Puss och kram



Kommentarer
Annika

ja,nu får du minsann se ett och annat dagligdags, inklusive gos med läskiga pitbulls...

Hehe...

du har blivit modig med åren :-)

2010-04-07 @ 16:23:00
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Far Lars

men tänk på att även snälla hundar kan bitas

2010-04-07 @ 21:19:49
Panki

Du är så cool. Minns du förr i tiden när du var så rädd?

2010-04-11 @ 23:41:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0