bidrag 4, 5 & 6


Den här gången är det återvinning som är temat. Ni vet, sådana där påsar man får om man till exempel köper en smörgås på ett fik?









Jag försökte variera mitt kludd lite och försökte köra olika stilar. Jag får väl erkänna att mina konstnärliga talanger är myyycket begränsade, men det spelar nog ingen roll för mamma ;) Och det är hennes födelsedagspresenter jag hade tänt slå in i de här påsarna. För tanken är att man just kan göra lite mer personliga klappar och presenter på det här sättet.

Jag har använt;

Hobbyfärgen (Traditional Craft Paint) som kom med paketet vi fick, samt annan akvarellfärg.
Lack, men jag har använt vanligt universallack man kan köpa lite var som helst. Man tager vad man haver. Men jag tänkte att det är säkrare att lacka dem, utifall att någon vattendroppe träffar ytan.
Papperspåsar från fiket.

puss och kram


andra bidrag och tävlande hittar ni här.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0