tv-serier och praktikplats

Jag har möte nästa vecka angående en eventuell praktikplats nästa termin. Jag håller tummar och tår, för att jag ska lyckas charma mig till denna plats. Min kurs har nämligen inget avtal med den här arbetsplatsen, så där som många andra har, så jag vet inte om de tycker att jag platsar. Men vi får se vad hon säger.

Vad det gäller uppsatsen så har det inte hänt något nytt, jag hade ju tänkt skriva en sida idag, men det får bli två imorn istället, för nu är det natt och jag är hungrig. I och för sig kommer jag inte att kunna somna än på ett tag känner jag.

Jag tänkte förresten att jag skulle tipsa om en sida där man kan se tv-serier via datorn. Great Stuff. Nu har jag ju inte tid med det riktigt, att glo på tv-serier, men jag har ju då missat Private Practice, så senare tänkte jag kolla in den... Jag är ju nämligen lite kär i Grey's Anatomy...

Puss och kram



Kommentarer
dess

aah! nice :D:D

2009-11-26 @ 09:20:55
E

Men duuu...vilken sida!! Ikväll blir det true blood 2:)

2009-11-26 @ 18:59:23
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Far Lars

det blir väl tre sidor dagen därpå

eller hur

2009-11-26 @ 19:25:13
leopardia

*jag vet, helt amazing sajt va?! man blir ju glad när folk fixar till det så där åt en.



jag har förresten inte sett true blood, såg första avsnittet, eller halva iallafall, men tyckte att det var skit, men folk verkar ju vara helt besatta, så jag kanske får ge det en chans nån gång...



pappa: det verkar inte bättre...

*

2009-11-26 @ 19:40:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0