tuff natt

Idag är sista dagen för att lämna in bidrag till Panduros kreativitetsutmaning. Jag får se om jag hinner med något mer idag. Kunde inte somna i natt, sista gången jag såg på klockan var den 05:47 och nu ska jag på föreläsning. Men jag har 3-4 grejer som ligger och inte är klara än. Nåja.

Man kan säga att jag skrev på min inlämningsuppgift till tresnåret iallafall och ja, den är väl sisådär, vet inte ens om jag har skrivit så som hon är ute efter att vi ska skriva. Om jag kanske för lite för mycket egen diskussion. och spårar ur lite, det var nära att jag la fram the Matrix som en möjlig sanning...

puss och kram



Kommentarer
Annika

Det är vidrigt att inte kunna sova, och när man ligger och kollar in klockan hela natten. USch!

Hoppas det gick bra ändå idag.

Inatt lär du garanterat sova!!

2009-11-02 @ 15:32:13
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Far Lars

Allt gick väl bra

2009-11-02 @ 16:00:31
leopardia

Annika: Jag drog igång Grey's anatomy ;) men lite jobbigt var det...



Pappa: jag lever ännu iallafall :)

2009-11-03 @ 00:43:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0