filmfestival och stök

I måndags kikade jag även in en snabbis på galafilmkvällen, som Cosmo anordnade. Nepp, jag är inte med på bild någonstans :) och jag stannade inte och såg filmen, hade inte riktigt tid, men i goodiebagen låg det bland annat ett  årskort till Stockholms filmfestival och ett värdebevis till en film, så kanske att jag kommer iväg på någon iallafall. Jag skulle ju vilja se den om Coco Chanel, så klart, men jag gissar hej vilt att biljetterna är slut.

Nu ska jag däremot äta frukost och kanske antingen ta tag i dammsugaren eller i pluggandet. Det är helt galet hur det ser ut här inne just nu. Det är verkligen saker överallt, jag menar det var mycket förut, och så får ni lägga till tre billaster till. Shit, säger jag, hehe. Det är lite svårt att finna ro, om man säger så.

Puss och kram




Kommentarer
Maria Byström

Å, klart du ska gå på en film på filmfestivalen. Det är så grymt kul :-) Och goodiebags älskar jag!



Lycka till med städandet/pluggandet ;-)

2009-11-18 @ 10:56:53
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Far Lars

funkar di dammsugare då

2009-11-18 @ 12:55:04
Annika

Goodiebags----härligt!!

Japp, filmfestivalen ska du absolut gå på, sen får du hoppas att det finns biljetter till Coco Chanel...

Dammsugning...suck....

2009-11-18 @ 14:02:21
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0