en kortis från en tjockis

Ligger i soffan och fryser. Funderar på om jag ska orka äta frukost innan jag drar iväg och lunchar med bästisarna... men eftersom det ligger lussebullar på köksbordet så lutar det åt det.

Ska ha handledarmöte och jag förväntar mig lite skäll och uppmaning till skärpning. Men jag vete fulingen hur jag ska få ihop den där c-uppsatsen. Jag har ju ingenting intressant att säga... Hmm... Och jag är sämst på italienska. Man kan säga att jag börjar bli lite smått stressad.

Nepp, plocka ihop lite böcker kanske vore nåt. Fidolito ska få ett gäng pocketböcker jag rotat fram.

Puss och kram



Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja skutt i vattenpöl is a must...önskar jag hade sådana där stövlar jag hade nä jag var liten som gjorde ansiktsfotspår..

2009-11-23 @ 11:40:39
URL: http://pyttis.blogg.se/
Far Lars

jag tycker som handledaren

2009-11-23 @ 19:39:53
Maria Byström

Jag åt lussebulle idag med mandelmassa till lunch. Mycket gott!



Och c-uppsatsen grejar du. Heja!

2009-11-23 @ 21:16:43
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Trollet

Tack för böckerna Sötis! <3

2009-11-24 @ 01:30:11
Annika

Jag vill också ha en lussebulle med en massa mandelmassa NU!!

Oj, hjälp vad sugen jag blev...

ja, visst fixar du till uppsatsen, you GO!!

2009-11-24 @ 15:35:09
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

*anna: oh, lyxiga stövlar är alltid bra :)



pappa: hehe...



maria: mmmmmuuuuums!



trollet: så lite så.



annika: jag med!!! haha!

vi får la se, helt enkelt...**

2009-11-25 @ 21:04:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0