bidrag 15


Och här kommer bidrag 15 i Panduros kreativitetsutmaning. Det sista jag hinner med att presentera. Men det har varit kul, knepigt, men kul. Och jag tackar för att jag fick vara med. Och passa på att kolla alla andra deltagare, de har verkligen varit superduperduktiga och mycket fina och inspirerande saker finns det att kika på. Enklast för att se alla mina bidrag är nog att klicka på kategorin Smöret på moset...




Jag kom just på att det egentligen är bidrag 15, 16 och 17, men nåvä, de hamnar iallafall ihop.



Den här träasken har jag målat med Crafts röda färg och ett tunt lager av guldfärgen längs med kanten. Sen har jag med hjälp av en mattkniv skurit ut ett motiv från ett vykort. Klistrat fast några av bling bling-stenarna som följde med i paketet vi fick och sen lackat. Jag vet inte vad man vill ha den till, att ha sockerbitar i kanske...



Den här är pimpad i mina favoritfärger, turkost och rött. Grodorna är från ett vykort de oxå. Och bling bling-stenarna är de röda, det syns ju kanske lite dåligt på bilden, men, men. Sen är den även lackad. Den här kanske man kan samla läppgunk (lipsyler, läppglans och lipsmacker) i eller parfymprover... Vad vet jag.




Det fick bli en höstask oxå. Jag ser nu, när jag ser bilden att jag glömde alkottarna, meeen, det får vara som det är. Den är målad i brunt och guld. Lappen som sitter på är ett recept på Höstsoppa...



Och insidan är målad i guld och på insidan av locket sitter beskriviningen på hur man vispar ihop Höstsoppan. Lackad, för säkerhetsskull. Dock reagerar pappret med lacket, men jag tycker inte att det gör något. Man kanske kan förvara kvitton i den här...

Nå, det var det. Puss och kram.

andra bidrag och tävlande hittar ni här.






Kommentarer
carinaspysselsida.blogspot.com

Hej!

Tack för din hälsning.Du är inte så dålig du heller.Dina små målade askar är så söta.Tycker bilden du klippt ut är jättesöt.Skall bli spännande att få se vem som vinner.

Lycka till!

2009-11-03 @ 08:28:25
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Anonym

Oj, vad många fina bidrag du gjort.

2009-11-03 @ 10:01:03
Anna

Ger du bort dessa i julklapp eller vad händer med dem?

2009-11-03 @ 10:06:08
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com/
leopardia

Anna: jag tror inte jag känner någon som vill ha dem i julklapp, så jag får väl skicka hem dem till mamma...

2009-11-03 @ 14:14:34
Carina

Hej,igen!

Eftersom jag skall vara delaktig på Öppet Hus så passar jag på att sälja lite av varje.Om det blir almanackan vet jag inte än!

Ha,det gott!

2009-11-03 @ 14:22:34
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Annika

Grodorna är coola!! Jättefin ask!

Alla är fina och du har verkligen SKAPAT!! Roligt!

Roligt när inspirationen flödar!

2009-11-03 @ 14:58:12
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Panki

Sådär ja, då har jag sportbloggat lite

2009-11-03 @ 20:51:16
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0