show and tell: valborg

Heppelihippelihopp, det är fredag och dags för show and tell. Det är Musikanta står för valet av denna månads teman och fredagstemat den här gången handlar om Valborg;

Valborgsmässoafton/Sista/e april/Första Maj (Valborgsmässoafton infaller ju så lägligt kvällen före fredagstemat, så ta med kameran ut… Tiden för inlägget måste naturligtvis utsträckas även till lördagen denna dag om man vill skriva något om Första Maj också, eller kanske både och).

OM jag hade varit en duktig showare så hade jag tagit med mig kameran ut, men valborgsmässoaftonen här firades med ett efterlängtat avsnitt av Antikdeckarna... Och den enda demonstration jag deltog i var kommunals virituella demonstration på deras hemsida, jo... Men jag kör helt enkelt lite klipp från valborgsmässoaftons metro.




Som svar på den här insms:ade frågan har jag bara;






Och sen måste jag bara, raow, grrrrrr, du lockar fram djuret i mig...



det är nåt som inte stämmer här...

men det finns ju å andra sidan fler saker som känns lite ähum...



men jag tycker det är bra att vi lär oss att skjuta med en riktig pistol eller revolver innan vi gifter oss...

Så, ja, eftersom jag inte firar valborg så får det här representera mina valborgstankar under bussfärden till seminariumet.

Puss och kram

Andra fredagsbloggare:

Nilla | Simone | Desiree | Annika | Anne | Petra | Millan | Anki | Marianne | Victoria | Cecilia | Leopardia | Strandmamman | Jemaya | MiaD | Lena | Erica | Marie | Saltistjejen | Lia | Marina | Jennie | Anna | Maisoui | Ingabritt | Västmanländskan | Emma | Kristallena | Victoria | Christel | Moster Mjölgumpa | Musikanta | Norrsken och Stjärnfall | Taina | Sparkling | Marskatten | Sara | Lisa | Bollebygdsbo | Birgitta | iamannika



Och om jag har glömt någon så får ni gärna hojta till.



Kommentarer
Taina

Hahahahaa! Videon var ju bara SÅ bra!

Trevlig helg :)

2009-05-02 @ 12:40:32
URL: http://sisutaina.blogspot.com
dess

läst nyss på vårt bredbands hemsida... de följer tele2 exempel med att inte spara loggfiler. :P





"IPRED - vi följer All-tele, Tele2 m.fl

exempel att ej spara logfiler."



2009-05-03 @ 09:45:52
URL: http://wiowiowioliin.bilddagboken.se
leopardia

taina: hehe, det är lindriga propagandan :D



dess: hehe, det är så jäkla roligt alltihop. hos min leverantör står det mest bara att de tänker överklaga de inkomna ansökningarna..

2009-05-03 @ 10:48:26
Anna

Hahaha! Bra tankar!

2009-05-03 @ 21:58:18
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com/
Västmanländskan

Ha, ha - gillar annonsen från The Target ;)

2009-05-03 @ 22:05:03
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com/
leopardia

anna: hehe, jag hade ju inget valborgfirande att visa =/



västmanländskan: nog var den helt märklig?! haha.

2009-05-04 @ 08:13:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0