Men hallå liksom

Jag är ju då ingen modeblogg, men så långt hänger jag med att American Apparel var ett oerhört populärt märke för ett tag sedan. Nu vet jag inte om deras popularitet falnat något, men jag tror att jag isåfall sitter inne med förklaringen...
Tog mig en liten promenad längs Götgatan och i ögonvrån glimtade American Apparels affär förbi...





Men hallå liksom???!!! (Jaja, hej till min spegelbild i fönstret oxå) Men vart någonstans är det här snyggt??? Och varför var det så många kvinnor som gick in i affären under tiden jag stod där och glodde, så där lagom chockad? Jag menar 'oh, idag känner jag för att sätta på mig en blaskigt persikofärgad skjorta instoppad i ett par vita mamelucker och ett par stickade naturvita over-knees'? I'm too sexy for my love, too sexy la la la li... Eller 'oh, jag bara måååste ha en klänning som har gamla avlagda skridskoåkarstrumpbyxor upptill och resten gjort i något onödigt material och är så tight att naveln syns igenom som en egen liten grop' eller varför inte en, ja, jag kan inte ens beskriva kerationen på nedersta bilden...

Nu ska jag äta hamburgare, som kompensation för allt miljövänligt jag hunnit göra idag...

Och nä, själv var jag klädd i Avanna. Och ja, nu har jag min nersölade pyjamasklänning på mig...

Puss och kram


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hahaha ja jäsiken mamelucker var rätta ordet.

De har en del snygga basplagg, AA, men en hel del märkliga plagg som endast också passar magra tjejer utan former och som är över 175 cm långa.

2009-05-07 @ 18:26:57
URL: http://pyttis.blogg.se/
Annika

You rule!!

Håller helt med dig!

VAD är snyggt där? HAHA!!

AA är en verklig tonårsaffär, för det mesta. K brukar vilja gå in där ibland när vi är ute och handlar. Tror inte att jag äger ett enda AA plagg, men bland tjejerna i 7 och 8 klass är det poppis har jag märkt...

2009-05-08 @ 13:23:46
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Taina

Hahahaha! Ja usch va fula kläder!

2009-05-08 @ 16:17:49
URL: http://sisutaina.blogspot.com
leopardia

Anna: haha, just de här tycker jag inte ens vore snygga på en telefonstolpe...



Annika: Du rule!!! Det var för ett tag sen när alla sprang om kring i dessa tighta AA-klänningar... Jag kan liksom inte ens tänka mig att de är av bra kvalitet...



Taina: hehe, mm, men det verkade inte hindra folk från att besöka butiken...

2009-05-08 @ 21:34:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0