Tjo vad det var livat på parkeringen idag

OJ! Nu låter det, utanför, som om jag vore på stadion och något kul händer... Jäklars vilket liv! Tut tut och vrål! Det är nog ett stort gäng med glada studenter och deras familjer :) Synd att det regnar lite på dem, men om jag går efter tjuten så verkar det inte göra så mycket...

Några andra som det är rätt bra fart på är ju Gert och Robban, som glatt promenerar mellan Ystad och Haparanda. Eftersom E har bott i Luleå så kan jag ju tala om att i söndags så sände de från Nytorget i Luleå. Och på kanal 8:s hemsida så ska man kunna se gamla avsnitt... Jajo, alltså, de vandrar den här sträckan till förmån för prostatacancerforskningen och cancerfonden.

Och idag bör arbetet med uppsatsen fortsätta... Håller på att bli galen på bristen på inspiration, men, men, surt sa räven och bet ihop...

Puss och kram




Kommentarer
Fritt ur hjärtat

Jag kollade och fotade Leopard Ladys bara för din skull:-)

2009-06-02 @ 14:52:56
URL: http://fritturhjartat.blogspot.com/
louise

mm hon åker på alla dagisbaskilusker o blir bra tålig tjej. men aj va ont det gjorde inombords. man kan inte ens gå på toaletten utan att något ska hända:)



hoppas du haft en bra dag!

2009-06-02 @ 22:00:37
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
leopardia

fritt ur hjärtat: du är bäst! tack!



louise: jag tycker att du verkar vara otroligt duktig med dina barn... jag var förresten alltid förkyld och eländig när jag var liten, men som vuxen är jag istället nästan aldrig förkyld, det verkar som att man får välja ...

2009-06-02 @ 22:55:12
Far Lars

Grattis på din födelsedag idag onsdag 3/6

hurra-hurra-hurra

ha en bra dag önskar föräldrarna

2009-06-03 @ 07:24:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0