Röstragg

Okej, jag ska bara morna mig ett litet tag till, sen är planen att faktiskt ta och styra upp i bokhyllan. Vet inte riktigt hur det ska gå till, men skam den som ger sig...

Om någon missat att pannkakan är bäst på naglar, så kan jag tala om det nu. Hon är bäst. Hur som så har nagelforum en tävling där ni kan rösta i ja, deras onlinetävling. Och det är naglar och nageldekoration, som gäller. Jag kan ju tala om att Pannkakans bidrag är nr 2, så lägg gärna det bidraget som nr 1 ;)
Och lite insideinformation, som jag inte hittade nånstans är att temat är 'sommar', något man kanske inte riktigt kunde lista sig till alla gånger...

Puss och kram




Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag ska rösta babe =)



jag har kvar hotmailadressen yes men den kollas högst en gång i veckan.



kram!

2009-06-09 @ 10:26:18
URL: http://garderobsgrubbel.devote.se
Lotta

Tack så mycket =)

2009-06-09 @ 10:45:58
URL: http://saxiquine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0