plask och plask

Jag är helt färdig idag. Jag vet inte om det beror på att himlen är grå som i en tecknad film. Så där att det ser ut som att det går att skära i den... Eller om mina ofrivilligt tidiga mornar har tagit ut sin rätt... Jag håller iallafall på att tappa upp ett bad, för jag tror att det skulle kännas bra... Ska nog leta på Amanda Jensen på spotify och lyssna igenom hennes platta, har inte gjort det tidigare, men jag har Do you love me, som skrålar någonstans i bakhuvudet, så det kanske är dags..

Gruppuppgiftens första del är avklarad, jag ser att jag missat på formalian, men jag tror att det funkar ändå... Jodå, det blidde visst jag som fick sitta och fnula med uppgiften i morse... Inte för att det var krävande eller att jag gnäller, det var bara otur att jag glömde vissa saker och inte hann kolla igenom stavningen, för nu såg jag att det hade visst stavats som en kratta på vissa håll...

Nä, plask plask. Puss.



Kommentarer
Maria Byström

Jag brukar aldrig ha tålamod att läsa om texter och så kan jag inte skriva ordentligt utan måste glo på tangentbordet hela tiden. Ja, ja. Det som är bra är att det går lätt att ändra. Tänk innan när man hade skrivmaskin...

2009-06-15 @ 18:38:24
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

*maria: jag läser heller aldrig om, men jag såg hur det lyst rött först efteråt... jag skriver med blicken mot skärmen, men det är mest i fingrarna det sitter, när man skriver själv så rättar man automatiskt, det är skitsvårt att låta bli de gånger man får för sig att göra något hastighetstest..*

2009-06-17 @ 17:40:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0