Kroppshår

Var just och betalade för att få ögonbrynen plockade. Jag får det aldrig gjort om jag ska göra det själv, för jag tycker det gör så ont. Jag vet inte om jag är nöjd riktigt. Mina ögonbryn är borta. Jag gillar markerade ögonbryn. MEN så här lät det;
- Vill du ta mustaschen oxå?
- nej.
Men jag tänkte WHAT?! okej, jag har fjun överallt, men mustasch... Då vet man, nu har jag det oxå. Vilken tur, eftersom jag satt här förut och var avundsjuk på män att de kunde ha skägg. För skägg är coolt.

Puss och kram

Ps. Hon plockade förresten med tråd. Jag skulle vilja studera hur de gör det... ds.


Kommentarer
dess

naw, haha.



synd om dig!!!



du, jag kommer ha tågkort under juli... lust o kanske mötas upp något då kanske eller så? secondhand- och lippis-leta?!

2009-06-24 @ 22:08:44
leopardia

<b>dess: hehe ;) absolut. Jag drar till Finland i två veckor nu, men sen vill jag leka! </b>

2009-06-24 @ 23:13:13
Panki

Dom va jättesnygga! Och markerande.

2009-06-24 @ 23:28:28
URL: http://pancake.webblogg.se/
dr. no

Skägg är coolt!



Så snart du kan skaffa ett hyggligt skägg så måste du göra det! Såg en kvinna på tv som hade trekantskägg och d'Artagnan-mustasch; hon var det vackraste jag sett!

2009-06-25 @ 09:19:38
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
dess

så bra, så bra.



gå inte vilse i skogarna bara!



fresten, jag har hittat en ny hobby: att lyssna på Karlavagnen på radion!



Hade glömt bort hur kul det är! Jag ska nog ta över det när han som har det nu dör! :d jag skulle nog vara perfekt! hahahah

2009-06-25 @ 10:26:31
Anna (Sthlm)

Vadå tråd??

2009-06-26 @ 11:31:33
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com
leopardia

Dr.no: skägg är coolt!



dess: hehe, det är ju så jäkla märkligt ibland, karlavagnen.



anna: jo, de plockar genom att tvinna en tråd runt stråna, jag vet inte riktigt hur det går till, men, men ..

2009-06-26 @ 12:11:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0