Ååå Ångermanland

Det är kallt, jag är i Ångermanland och igår köpte jag en Fjällrävenväska.  Hmm, jag shoppade i samma butik som Maud Olofsson. Av någon anledning blev pappa upprörd över att hon handlade på rea i en outletbutik. Med sin lön! Jag vet inte om det är för att han tycker att hon gott kan lämna reavarorna till arbetarna eller vad det rörde sig om, men så var det iallafall. Maud, för en sosse är som ett rött skynke för en tjur... Stadsjeep åkte hon oxå...   

Imorn ska vi till Gävle iallafall. Jag hoppas på att det inte pågår något oväder söder ut. Jag vill ju hem till värme och sol. Hua, för mina kalla fötter.

Nu ska jag ut på shoppingjakt.

Puss och kram


Kommentarer
Anna (Sthlm)

Stadsjeep till och med! Usch! ;)

2009-07-09 @ 19:20:15
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0