Fruktsoda är säkert giftigt

Till sushi ska man dricka fruktsoda.

Och så är jag hungrig igen.

Och under dagens föreläsning fick vi bla se denna bild;

http://www.nlm.nih.gov/research/visible/image/thighs.jpg

Ni kan ju roa er med att gissa vad det föreställer... Är det konst? eller bara konstigt?
Fast det var ju inte föreläsningens frågeställning, nepp, den berörde väl mer vetenskap, teknik och det mekaniska vad det gäller fotografi. Oh well.

Jag kan ju förresten tala om att om du inte passar på att se Coupling på tv4+ kl 22:55, nu när det går varje dag, nästan, så är du dum och får skylla dig själv för att du missar alla garv. Brittisk humor på topp, skulle man kunna säga.

Nä, nu ska jag nog se Night Stalker och fundera på vad jag ska svulla.

Puss och kram




Kommentarer
Far Lars

kan det vara inuti ditt huvud tro

2009-01-27 @ 19:56:43
leopardia

pappa: haha, ja, man vet aldrig vad jag tänker med ibland...

2009-01-27 @ 21:39:45
Kotte

Ser ut som en genomskärning av ryggkota.

Cool bild.

2009-01-28 @ 11:53:16
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Annika

Ser ut som ett ben av ngt slag...

Coupling har jag aldrig sett, men det går på BBC America. SKA ta och kolla in det då ;-)

Alltid kul med lite tips.

2009-01-28 @ 14:36:07
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

Kotte och Annika: det är två knän. från visual human project. Tror att det där är karln, som är nån död intern. nåja...



annika: du måååste se det! *

2009-01-29 @ 19:49:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0