Show and tell: längst under

Fredag Fredag Fredag. Jösses, vilket svårt tema Strandmamman valt idag :) Men here we go med show and tell och temat: Längst under.

Jag lät helt enkelt kameran följa med på promenaden idag... Den började;



i soprummet och längst under sopvagnarna så ser det ut så här... Jojo.



Längst under lövhögen.... Nepp, hittade inget spännande där inte...



ohc inte under ljungen heller... bara att vandra vidare...



Nähä, inget längst där under heller...



(nästan) längst under massa grenar var det iallafall fest....

Och håll i er nu, för det är inte varje dag jag drar så här roliga skämt.... *host host*



Längst under gubben... Jaja...

Och så till sist... Längst under himlen



vandrar herr gårman och under honom vilar jag...

Oh well, det var det det... Klockan är tio på fredagkvällen och jag har ännu inte börjat med tentan... Skiiiiit. Men allt är långt ifrån skit, för idag hämtade jag ut ett finfint paket, som jag fått av Karin, som har LIghtElegancebloggen.



Tack Karin! :) Och jepp, Panki, nagellacket säger att det vill flytta hem till dig om det får....?

Puss och kram

(Jag kopierar Annikas lista över fredagsbloggare nu, så att jag inte missar nån... hehe, tack Annika)


Nilla,
Simone,
Desiree,
Annika,
Anne,
Petra ,
Millan,
Anki,
Marianne ,
Victoria,
Cecilia,
Leopardia,
Strandmamman
Jemaya
MiaD
Lena
Erica
Marie

NYGAMLA fredagsbloggare!!
Saltis
Lia
Marina

NY fredagstjej!!
Jennie

Andra bloggar om: , ,



Kommentarer
jennie



vill du tjäna pengar på din blogg? Gå in på min så får du veta hur:)

2009-01-16 @ 23:44:10
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
StrandMamman

Jag vet att temat var svårt, fick själv också fundera ordentligt för att komma på nåt! Men du lyckades ju hitta några längst under-objekt ändå på din promenad, samtidigt som dina hjärnceller fick jobba lite extra :)) Ha det bra!

2009-01-17 @ 00:39:32
URL: http://strandlivet.blogspot.fi
Panki

Åh vs fiiina saker du vunnit!!! Men ska du inte ha det själv då, det är ju asfint lack, kommer passa dig utmärkt :-) Glitter och glamour ju :-)

2009-01-17 @ 20:07:33
Erika

Sv. Det är en hel vetenskap det där med my little ponys ;o) Den ovanligaste vanliga ponnyn som alla samlare vill ha är Rapunzel hon brukar ligga på en 3000 kr och uppåt beroende på vilket skick den är i.

Sedan finns det vissa som är ännu mer ovanliga, de som är tillverkade i tex argentina, vissa från italien. Sådana som endast såldes i just det landet. Där kan man få punga ut med många tusenlappar.

Nu är jag inte helt uppdaterad eftersom samlingen har legat på is i några år.

2009-01-18 @ 17:07:04
URL: http://morgondimma.blogg.se/
666AERIME - Hårdrocksbloggen

SV: Haha, you bet att man blir trött på de tapeterna efter x antal år ;) halvt nerrivna och allt..



Jo, den är bra!

2009-01-18 @ 19:02:51
URL: http://aerime.blogg.se/
Anonym

StrandMamman: ja, det var verkligen ett klurigt tema, hehe, men kul. Kul att få klura lite..



Panki: men det är ju du som är nageltjejen :)

2009-01-18 @ 21:56:22
Annika

DU fick som alltid till det jättebra!!

Verkligen!

Längst under himlen var ju hur bra som helst!! Eller herr gårman då!!

Jättebra tolkning!!

2009-01-19 @ 15:39:13
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0