biblioteket - here i come

Jag tänker snart kila iväg till biblioteket *visslar lite*...

Har fått tentafrågorna, eller frågan eller vad man nu ska kalla det - uppmaningen till diskussion kanske... Man kan säga att den lyder ungefär så här; "bla bla bla, utifrån kurslitteraturen, bla bla, realism, bla bla abstraktion, bla bla bla, väsen, bla bla bla sanningen* Men jag ska banne mig börja på den idag. Jag är ju som inte ledig under tentaveckan den här gången...

Har fått ett erbjudande att vara med i en poesiantologi, tillsammans med vad jag tror är 150 st andra... Vet inte hur jag ska göra där... Naturligtvis inget betalt, men om det blir nåt överskott på försäljningen så går det till välgörenhet. Det är ju fint, MEN den kommer isf att ges ut på Vulkan och jag vet ju inte riktigt hur jag ställer mig till det förlaget... Jag är ju som jag är..
Så, hur ska man göra?

Nå, biblioteket var det ja...

Det är kö på min lånade bok, jag tänker INTE lämna tillbaks den, mohahaha... Jag får ta böterna, om jag inte lyckas bli klar med den nu i helgen då... Men det är ju tveeeeksamt...

Puss och kram



Kommentarer
Anonym

Klart du ska va med! Det är ju en kul grej och du har ju jäkligt gott sällskap i form av moi......:D

2009-02-14 @ 17:11:23
URL: http://runtiring.wordpress.com
Linda

Bibblan är mysig var år o dagar sedan jag var där ju!

2009-02-14 @ 17:28:59
URL: http://hummingbird.blogg.se/
leopardia

vad du nu vill att jag ska kalla dig här: ;) Men om inte du hade varit med i hela den historien så hade jag ju lätt bojkottat det... nu måste jag ju vara snyltig och ställa upp för att få bokfaen, så att jag får ha fröken 'vad du nu vill att jag ska kalla dig här' i bokform... ska bara leta på 10 ex nånstans ifrån, raderade ju bort mitt, så eg är det konstigt att jag blev tillfrågad, men, men...

2009-02-16 @ 17:04:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0