Det är bara ett tak/golv emellan

Inga problem, jag kan sova när mina grannar spelar sin skitmusik och lever om. (Okej, de spelar inte bara skitmusik den här gången, jag har fått höra halva It takes a fool to remain sane). MEN att försöka skriva tenta eller ens försöka tänka en vettig tanke utan att drabbas av blodtörst, det går inte. Varför ska grannar vara så sjukt irriterande?! Det är fritt fram för vem som helst att ringa på och hälsa att jag hatar dem!!
Det är nån som leker DJ på riktigt, jag tror inte att jag har hört en endaste hel låt, men, men, de har säkert kul... Jag vet inte vad det är, de kanske skaffade Spotify just igår.. Eller nyss har hittat Youtube... En paddel i skallen är iallafall vad de förtjänar.

Jag har skrivit 1,5 sida icke sammanhängande text på tentan iallafall. Jag känner lite kaffe och en melodifestivalsdeltävling och smöret är åter på moset och kanske att fantasin börjar flöda. För om man inte ska skriva tenta med hjälp av fantasin, hur skulle det se ut då? Kunskap - föreställ er hur jag ler nu...

Jaja, nu ska jag belöna mig med lite punchrullar och kaffe.

Puss och kram


Kommentarer
Anonym

Hej på dej! Jag älskar verkligen ditt sätt att skriva.. du snubblar på men är ändå så säker, prickar rätt, iallafall mitt sätt att tänka synkar så skönt med ditt! När jag läste ditt kaffeinlägg (skulle också egentligen plugga...) kände jag så igen mig i ditt förhållande till varenda mugg, att du faktiskt inte bryr dig om det är smulor på bilderna (kolla in röran på min kaffevagn...)Jag tycker också att dina grannar gott kunde ha en paddel i skallen, här hemma hos mig är det knäpptyst, synd, då har jag ingen att skylla min dåliga studiemoral på... Var iväg och handlade innan, då satt jag och längtade till datorn för att kunna skriva rapport om läst litteratur, men nu sitter jag här och gör en massa annat: Jag jobbar som lärare, sådana är nog inte programmerade att utföra arbete på sportlovet, kan det vara det? Nu, åter till jobbet, tack för en trevlig stund på din blogg! Känner du kaffedoften? /Christel

2009-02-21 @ 19:05:23
Christel

Det var från mig, det där förra inlägget...

2009-02-21 @ 19:06:22
URL: http://www.limesmatte.blogspot.com
dess

lider med dig!



festival för min del nu med!





2009-02-21 @ 20:00:55
Jenny

Om nu du hälsar på hos mig, måste jag ju hälsa på tillbaka :-). Din muggsamling är jättefin! Jag skulle gärna samla på muggar, om jag bara inte var gift med herr-allting-måste-matcha ;-). Och så gillar jag också wienerbröd!! Men äter dem alldeles för sällan :-). Hm, nu måste jag gå och kolla vem som faktiskt vann melodifestivalen ikväll också... Kram!

2009-02-22 @ 03:12:06
URL: http://ivasterled.blogspot.com
leopardia

Christel: Tusen tack! Haha, neje, tok heller, inte ska lärare jobba på sportlovet :) Tack för kaffedoften ;)



Dess: stryk borde de ha, mohahah.



Jenny: Wienerbröd är viktiga grejer ;) Aaah, det kanske finns en orsak här till varför jag är ogift, haha ;)

2009-02-22 @ 10:26:28
URL: http://leopardia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0